Dostępność KPP w Wyszkowie

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Wyszkowie

Data publikacji 01.09.2023

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).

Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Wyszkowie można:

- wysłać na adres:  Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie, ul. T. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków,

- złożyć osobiście w sekretariace Komendy Powiatowej Policji w Wyszkowie,  ul. T. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków. Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8.00-16.00

- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: kppwyszkow@ra.policja.gov.pl

- przesłać na skrzynkę ePUAP

Pliki do pobrania

Powrót na górę strony