Aktualności

Zapłacił za meble ogrodowe, ale towaru nie otrzymał. Strona sklepu zniknęła, za to pojawiły się na jej temat negatywne opinie

Data publikacji 29.06.2023

Zamówienie mebli ogrodowych przez Internet skończyło się dla 48-letniego mieszkańca pow. garwolińskiego utratą pieniędzy. Mężczyzna wpłacił całą kwotę na wskazane konto. Wtedy kontakt ze sprzedającym się urwał, a strona internetowa sklepu została usunięta, za to pojawiły się o niej negatywne opinie. Przez oszusta pokrzywdzony stracił ponad 2 tys. zł.

Kilka dni temu mieszkaniec powiatu garwolińskiego złożył zawiadomienie o oszustwie internetowym. W sieci znalazł sklep z ofertą sprzedaży mebli ogrodowych za ponad 2 tys. zł. Mężczyzna postanowił je kupić i w tym celu wpłacił całą kwotę na wskazany rachunek bankowy. Tuż po tym kontakt ze sprzedawcą się urwał, a strona internetowa zniknęła. W sieci pojawiły się za to negatywne opinie na temat tego sklepu. Pokrzywdzony nie otrzymał mebli ani zwrotu pieniędzy.

Przed planowanym zakupem warto sprawdzić komentarze dotyczące sprzedawcy, aby nie stać się ofiarą oszustwa. Wyjątkowo niska cena w porównaniu do innych ofert również powinna wzbudzić niepokój. Jeżeli zdecydujemy się na zakup, wybierzmy raczej opcję płatności za pobraniem. Wpłata całej kwoty przed otrzymaniem towaru niesie wysokie ryzyko straty pieniędzy.

podkom. Małgorzata Pychner

 

 

 

Powrót na górę strony